SEO Company Los Angeles معرفی بهترین سایت‌های ساخت وبلاگ رایگان -ساخت وبلاگ

معرفی بهترین سایت‌های ساخت وبلاگ رایگان -ساخت وبلاگ

دانلود کاملترین جزوات و برترین آزمون های استخدامی و دانشگاهی :: آزمون اول

معرفی بهترین سایت‌های ساخت وبلاگ رایگان -ساخت وبلاگ

۱۰۴ بازديد
بهترین سرویس‌های وبلاگ نویسی کدامند؟
همانطور که ذکر شد محبوبیت سرویس های وبلاگ نویسی بسیار بالاست و کاربران بسیاری به دنبال سرویس های وبلاگ دهی هستند. از این جهت سایت های بسیاری برای ارائه سرویس وبلاگ در دنیا راه اندازی شده اند که بسیاری از آنها ایرانی هستند. پیدا کردن این سایت های وبلاگ نویسی فارسی شاید کار چندان سختی نباشد اما انتخاب بهترین مورد از میان انبوه سایت ها قطعا کار آسانی نیست و قطعا باعث سردرگمی کاربران می شود. از این روی بهترین و قوی ترین سرویس های وبلاگ نویسی فارسی را به شما معرفی می کنیم تا دیگر برای سایت یک وبلاگ سردرگم نشوید.
۱- بلاگفا
بزرگترین، معروف ترین، محبوب ترین و پرکاربردترین سرویس وبلاگ دهی فارسی و ایرانی بلاگفا (blogfa.com) است که از جمله قدیمی ترین سایت های ارائه دهنده وبلاگ ها هم می باشد. بلاگفا سالیان زیادی است که به عنوان یک سایت ساخت وبلاگ رایگان شناخته می شود و سادگی و آسان بودن استفاده از آن باعث می شود بلاگفا اولین انتخاب برای کسانی که به دنبال ساخت وبلاگ و وبلاگ نویسی هستند باشد. البته این سایت در گذشته محبوبیت بیشتری داشت اما با ورود سایت های وبلاگ دهی جدید با امکانات متنوع تر کمی از محبوبیت بلاگفا کم شده است. اما با این حال می توان همچنان بلاگفا را به عنوان یکی از برترین وبلاگ ساز های فارسی به حساب آورد.
۲- بلاگ
با اطمینان می توان گفت که بهترین سرویس وبلاگ دهی در ایران سرویس بلاگ (blog.ir) است که متعلق به شرکت بیان می باشد. این سرویس گرچه سابقه طولانی ندارد و چند سالی بیشتر نیست که راه اندازی شده است اما توانسته در این مدت کوتاه محبوبیت خود را افزایش داده و کاربران زیادی را گرد خود جمع کند. تنها علت این موضوع ارائه امکانات جذاب و متنوع نسبت به دیگر سایت های وبلاگی است که باعث شده کاربران و وبلاگ داران به بلاگ علاقه مند شوند. سرویس وبلاگی بیان بر خلاف دیگر وبلاگ سازها به کاربر یک فضای ابری رایگان ارائه می کند تا بتواند همچون یک مدیر سایت فایل های مورد نظر خود را در آن بارگذاری نماید.
۳- بلاگ اسکی
بلاگ اسکی (blogsky.com) سایتی همچون میهن بلاگ است که یک فرصت دیگر برای کاربران علاقه مند به وب و وبلاگ سازی می باشد تا بتوانند در آن ثبت نام کرده و بی نهایت وبلاگ رایگان ثبت کنند. ویژگی بلاگ اسکای این است که هر فرد با یک نام کاربری می تواند تعداد زیادی وبلاگ جدید ثبت کند. یعنی شما در بلاگ اسکای یک اکانت ایجاد می کنید و سپس با آن اکانت به تعداد بی شمار وبلاگ ثبت می کنید. در عین حال مدیریت تمام وبلاگ ها به صورت یکپارچه در اکانت شما وجود دارد. بلاگ اسکای از جهات دیگر تفاوت چندانی با سرویس های وبلاگ نویسی دیگر ندارد و تنها یک فرصت جدید برای ساخت وبلاگ با دامنه ای جدید می باشد.
۴- رز بلاگ
رز بلاگ (rozblog.com) هم مثل سرویس های معرفی شده در قبل دقیقا همان خدمات وبلاگ نویسی را با امکاناتی خاص ارائه می کند. رز بلاگ مزیتی نسبت به سرویس های پیشین ندارد اما برای افرادی که به دنبال دریافت بک لینک برای سایت خود هستند یک فرصت دیگر می دهد تا از دامنه ای جدید برای سایت خود بک لینک ایجاد نمایند. اگر به دنبال این هستید که برای خود یک سایت ساده داشته باشید و هر روز مطالب مورد علاقه خود را در آن منتشر کنید، رز بلاگ گزینه مناسبی برای شما است.



دیگر سایت های(ایرانی و خارجی) ارائه دهنده وبلاگ در ادامه مطلب


دیگر سایت‌های وبلاگ ساز ایرانی

تا اینجا تعدادی از بهترین وبلاگ سازهای ایرانی را به شما معرفی کردیم. گرچه موارد ذکر شده در بالا همه جزء بهترین و پرکاربردترین سایت های ساخت وبلاگ رایگان هستند که کاربران بسیاری از آنها استفاده می کنند اما با این حال جا دارد تعداد دیگری سرویس وبلاگ دهی به شما معرفی کنیم. 

نام آدرس
پرشین بلاگ persianblog.ir
لاکس بلاگ loxblog.com
پارسی بلاگ parsiblog.com
نی‌نی وبلاگ niniweblog.com
نیلو بلاگ niloblog.com
کوثر بلاگ kowsarblog.ir
لاگر loger.ir
بلاگیکس blogix.ir
فارسی بلاگ farsiblog.com
مونو بلاگ monoblog.ir
رویا بلاگ royablog.ir
ثامن بلاگ samenblog.com
بگ سایت bigsite.ir
تیبا بلاگ tibablog.ir
آزاد بلاگ azadblog.com
بلاگ تز blogtez.com
بلاگسازان blogsazan.com
آرام بلاگ aramblog.ir
سایت آریا sitearia.ir
تک بلاگ takblog.net

البته اینها تنها سایت های وبلاگ ساز ایرانی نیستند و ده ها سرویس دیگر برای ساخت وبلاگ وجود دارد که از معرفی آنها صرف نظر شده است.

سایت های خارجی ساخت وبلاگ

گفتیم که سایت های بسیاری وجود دارند که خدمات وبلاگ نویسی را ارائه می کنند. در کنار سایت های ایرانی فعال در این حوزه سایت های خارجی زیادی هم وجود دارد که می توان با استفاده از آنها ثبت وبلاگ انجام داد. در ادامه تعدادی از بهترین سایت های خارجی وبلاگ ساز را معرفی خواهیم کرد.

نام آدرس
بلاگ اسپات blogspot.com
بلاگر blogger.com
هاتن بلاگ hatenablog.com
Altervista altervista.org
Eklablog eklablog.com
Site123 site123.com
سنتر بلاگ centerblog.net
Blog4ever blog4ever.com

اگر به دنبال ساخت وبلاگ رایگان و انتشار مطالب شخصی خود در وب هستید همین حالا دست به کار شوید و با استفاده از یکی از سایت های فوق، وبلاگ شخصی خود را راه اندازی نمایید. همچنین در صورتی وبلاگ دیگری را می شناسید که در بالا معرفی نشده حتما آن را در بخش نظرات به ما و دیگر کاربران معرفی کنید.





لیست سایت های وبلاگ ساز :

تاریخ بروز رسانی لیست : ۱۸ خرداد ۱۴۰۰

  1. سایت وبلاگ دهی بلاگفا (الکسا : ۵۲ ایران)
  2. سایت وبلاگ دهی بلاگ (الکسا : ۷۴ ایران)
  3. سایت وبلاگ دهی بلاگ اسکای (الکسا : ۱۷۸ ایران)
  4. سایت وبلاگ رز بلاگ (الکسا : ۲۳۱ ایران)
  5. سایت وبلاگ دهی لوکس بلاگ (الکسا : ۶۶۱ ایران)
  6. سایت وبلاگ دهی نینی وبلاگ (الکسا : ۷۴۰ ایران)
  7. سایت وبلاگ دهی پارسی بلاگ (الکسا : ۷۴۹ ایران)
  8. سایت وبلاگ نیلو بلاگ (الکسا : ۱،۳۲۹ ایران)
  9. سایت وبلاگ لاگر (الکسا : ۲،۳۳۲ ایران)
  10. سایت وبلاگ ساز فارسی بلاگ (الکسا : ۱،۶۱۴ ایران)
  11. سایت وبلاگ کوثر بلاگ (الکسا : ۲،۳۵۲ ایران)
  12. سایت وبلاگ دهی رویا بلاگ (الکسا : ۲،۳۹۵ ایران)
  13. سایت وبلاگ دهی پرشین بلاگ (الکسا : ۴۵۹۰ ایران)
  14. سایت وبلاگ دهی بلاگیکس (الکسا : ۴،۷۲۳ ایران)
  15. سایت وبلاگ دهی بلاگتز (الکسا : ۶،۸۱۳ ایران)
  16. سایت وبلاگ مهدی بلاگ (الکسا : ۸،۶۸۹ ایران)
  17. سایت وبلاگ دهی رومفا (الکسا : ۲۵،۳۱۹ ایران)

و دو سایت وبلاگ دهی خارجی با اعتبار دامنه بسیار بالا :

  1. سایت وبلاگ دهی وردپرس
  2. سایت وبلاگ دهی کریرون بلاگ

وبلاگ ساز برای سئو

5 نکته مهم برای انتخاب وبلاگ جهت بک لینک و سئو

  • وبلاگ سازی را انتخاب کنید که بعد از مدتی مثلا دو هفته، وبلاگ شما را حذف نکند یا لینک ها را از کار نیندازد، تقریبا همه وبلاگ های زیر تست شده اند و نتیجه 6 سال تجربه سئو بنده هستند.
  • برخی وبلاگ سازها Da پایین و اسپم بیش از 10 دارند اما فوق العاده بک لینک های موثری دارند، همه وبلاگ های زیر برای سئو تست شده و بسیار موثرند. بلاگ 9
  • برای سئو و بک لینک به یکباره چند وبلاگ داخل یک وبلاگ ساز نسازید زیرا وبلاگ های شما به احتمال زیاد اسپم می شوند، هفته ای دو وبلاگ در یک وبلاگ ساز کافی ست.
  • اگر سایت شما ایرانی ست یا کاربران هدف، فارسی زبان هستند، بیشتر روی وبلاگ سازهای فارسی یعنی همین وبلاگ های زیر تمرکز کنید، ساخت وبلاگ در سایت های خارجی توصیه نمی شود و پر ریسک است. ناجی بلاگ
  • وبلاگ سازهایی را انتخاب کنید که وبلاگ شما را در گوگل ایندکس شده اند، اما چگونه؟ نزدیک یک سال باید زمان بگذارید که تست کنید مدام کدام وبلاگ ایندکس میشود طی دو سه ماه یا خیر. اما کارتان را با این لیست راحت کرده ایم و همه وبلاگ هایی که ما در این چندسال در وبلاگ سازهای زیر ساخته ایم ایندکس شده اند!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.